Sunday, October 18, 2009

Star LRT.

Naik Star LRT dari masjid jamek
nak pergi ke SOGO

ak dan kwnku berborak sakan.
Kami berdiri.
Kwnku, Ikmal pandai dan suka bt lawak
dan ak asyik tergelak.
...

tett...tett...tett...
Pintu terbuka.
Ak mlangkah kluar.

"Ooitt...nak kluar gi mn tu...??
sini pasar seni la..."
Ikmal pggil ak.

Ouchh..salah keluar rupanya.
xsedar.
Malu.
Sgt2 malu.

12 comments:

  1. haha..

    aku pasti dlm psr seni tak ada sale2 kasut dan baju murah..apatah lagi handbag

    ReplyDelete
  2. kih3...
    2 mesti leka gelak je smpai xtau dh kat mana ye

    ReplyDelete
  3. sama macam adik saya..naik putra..kitorang nak turun wangsa maju, tapi dia kuo masa kat stesen setiawangsa..seb bek kitorang tarik cepat..haha

    ReplyDelete
  4. pernah jd kat Cik Cookie otw nak ke KLCC.tapi ter"turun" kat Kg Baru.Malu sehhh...

    btw tima kasih jadi follower Cik Cookie.Sayang kamaoo..

    ReplyDelete
  5. thanx follow blog :)

    blog lawa,writing pon sempoi..kipidap ;)

    ReplyDelete
  6. hehehe~

    alahai~

    silap akibat berangan ke syg?

    ReplyDelete
  7. satu ms nk kuar tren.. satu lg ms nk kuar lif.. slalu sgt tersalah.. hehe

    ReplyDelete
  8. Alaaa ... Sogo Seni la tu! Orait gak, kan!

    ReplyDelete
  9. aku pun pernah gk tersalah....then masuk balik..
    malunyer........

    ReplyDelete
  10. hahha..aku pernah silap kuor lif..lawak2..;p

    ReplyDelete
  11. naek STAR, ade stesen pasa seni..??

    err..ke aku tapaham nehh..??

    hee..

    masehh folo hr tuh eaa..??

    ni baru nak folo blek..

    :D

    ReplyDelete