Thursday, October 22, 2009

Kira.

"Jott, kira suma ni brapa..." ak

Pijot atau jott, budak office mate ak.
Keluarga dia ada buat bisnes mee jawa.
Mmg sedap.

Dan hari tu ak ngn bdk2 ofis mate ak
mmg bercadang nak mkn kedai Pijot.

"Ni...ni...ni..."
gaya Pijot
mnunjuk2 mknan yg telah di mkn dgn jarinya.
Konon2 kira.

"Semua..24 ringgit.." Pijot

"Haa... Jott, ko kira blk suma ni satu2...
ni brapa..ni...ni..." Akam.
salah sorg mber ak.

" 3.50 + 1.10 + 3.50 + ....."
Kali ni Pijot pakai calculator.

"Ermm... 22.90 sen"
Pijot dgn nada nyesal
...

Harga dah trun.
Mgkin dpt diskaun kot.
Sbb member2.

15 comments:

  1. huhuhuhu ~ "Harga Turun" ... xder nyer istilah harga turun skank ni.. muahahhaha. kalau kedai sedara camni, mmg aku pao sehabis baik!


    >>________<<

    ReplyDelete
  2. HAKHAKHAK.....

    kadang2 kita terpaksa aku terima kesilapan sendiri
    belajo dari kesilapan
    jgn wat2 pandai tapi tak berapa nak pandai
    or
    jangan jadi bodoh sombong
    hoooooooo

    ReplyDelete
  3. haha..syiot je hrga turun..tp mnkig jgk kot..hahaha

    ReplyDelete
  4. frodo: mungkin diorg buat promotion kalau kira kali ke2

    Zoelhilmi: mmg kantoi.

    Bluecity: Biasa la nak mudah.

    Cookie monster: dah mmg dia kira..huhu

    Encik Azizan: mungkin ke

    Cik Cookie: 5 org mkn :P

    ReplyDelete
  5. betul ke? suh dia kira balik!

    salam perkenalan!

    ReplyDelete
  6. cehh
    ada jugak stail baru
    nak mintak diskaun

    ReplyDelete
  7. adeh,siyan kt mmber ko tu.
    jd mngse si kedekut.
    hahaha.

    weh blnje aku mee jawa.
    ko k leh dpt diskaun baek pnye..
    hahaha.

    ReplyDelete
  8. kalau suruh kira semula untuk kali ketiga, mesti lagi murah..haha

    ReplyDelete
  9. ko mesti pernah buat cmni kan mie..? hahaha

    ReplyDelete
  10. boleh yek jadi macam ni ? hihihi ..nak test la ..

    ReplyDelete